לייזר טאג בבית – מה צריך לדעת?

לייזר טאג ביתי, לייזר טאג ביתי הוא משחק קרב לוחמה חברתי שהמשתתפים בו נלחמים אחד בשני עם רובי לייזר. מעולה לילדים אך גם למבוגרים. הפעלה מעולה!

אם אתם לא מכירים את המשחק לייזר טאג מצפה לכם הפתעה נעימה זהו אחד המשחקים המדליקים של השנים האחרונות והוא גם מתאים לאירועים כמו יום הולדת או אירוע חברתי וכאלה. 

המשחק עצמו הוא משחק לוחמה חברתי שהמשתתפים בו מקבלים נשקים שיורים לייזר חיישן אשר מוצמד לגוף המשתתף כדי לזהות אם הייתה פגיעה. כמובן שהמשחק בטוח לחלוטין והוא מתאים לילדים קטנים ועד בעצם אין ממש הגבלת גיל אפשר לומר שהמשחק מתאים לכל מי שצעיר ברוחו.

אז בעצם כל מה שצריך כדי לשחק זה אקדח לייזר חיישן ואזור שמתאים למשחק, האזור יכול להיות אפילו הבית שלכם החצר שלכם או הגינה הציבורית ליד הבית זה תלוי בכם.

האם זה מסובך לארגן משחק לייזר טאג בבית?

כמו שכבר צויין לא צריך יותר מדי כדי לשחק לייזר טאג, לאחר שיש בידינו את האקדח והחיישן כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לדאוג למקום ולמשתתפים כמובן שככל שיהיו יותר המשחק יהיה נחמד יותר וגם באופן טבעי יארך יותר זמן .

כדי להתכונן למשחק בבית חשוב להכין את אזור הלחימה מומלץ לפנות דברים שיפריעו לכם בדרך אך מצד שני הצבת מכשולים הופכת את המשחק למרתק יותר, זה כבר תלוי בכם ואיך אתם רוצים לשחק.

אז כדי לבחור מקום יש להתחשב בגודל הבית במספר המשתתפים אם אתם הרבה משתתפים והבית לא מספיק גדול אז שווה להתחיל לבדוק מה קורה באזור של הבית אם יש פארק עם עצים קרוב זה יהיה מצוין עבורכם ותוכלו לדמות אזור לוחמה אמיתי.

משחק לייזר טאג בבית מתאים גם למשפחות, אתם יכולים להצטייד באקדחים ולשחק יחדיו כל המשפחה בבית עצמו שוב כמובן אם הבית מספיק גדול ומאפשר את המשחק. לפעמים אנחנו מחפשים אטרקציות עם הילדים ולא שמים לב לדברים הפשוטים שניתן לעשות מבלי לצאת אפילו מפתח הבית.

לייזר טאג ביתי הוא אטרקציה ממש מדליקה וכל כך קל לארגן את המשחק שזה פשוט הפך אותו לכזה פופולרי בשנים האחרונות, אתם יכולים להפוך את המשחק לאירוע של ממש ולהכין ביגוד מיוחד להכין אזור לוחמה אטרקטיבי וכל זאת בשיתוף עם הילדים שמאו מתחברים למשחק.

לייזר טאג ביתי

חגיגות יום הולדת עם לייזר טאג ביתי

בשנים האחרונות עולם האירועים וימי הולדת בפרט הפכו להיות כאלה שכולם רוצים להיות מקוריים, ובאמת היום ישנם רעיונות רבים שתוכלו לבחור לחגוג איתם. אחד הרעיונות המדליקים והמקוריים הוא משחק לייזר טאג ביתי, ברור שאנחנו יש יוצאים מנקודת הנחה שמדובר בטח על יום הולדת של ילד או ילדה החוגגים את גיל 10.  

אז זהו שזה ממש לא ככה ברור שהמשחק מתאים לילדים והם מאוד אוהבים אותו אך לייזר טאג ביתי מעורר את הסקרנות אצל החברה הבוגרים יותר כמו שכבר נאמר אין באמת איזושהי הגבלת גיל למשתתפים.

כל מה שאתם צריכים כדי לארגן יום הולדת בשילוב של לייזר טאג ביתי זה מקום, ציוד, ומשתתפים כמובן שחשוב להודיע לאורחים מה מצפה להם במסיבה, וזהו להכין כיבוד ושתייה כמו כל יום הולדת רגילה.

ממש לא, זה תלוי בכם ברור שהמשחק עורך עד שהאחרון שורד אך בכל מקרה המשחק לא יתפוס לכם את כל הזמן של היום הולדת אם כבר הוא רק יוסיף שמחה למסיבה.

המשחק לא משחק יקר במיוחד, אתם יכולים לשכור חברה שתגיע עד אליכם ותדאג לכל הציוד והארגון הנדרש, או לקנות בעצמכם את הציוד. המחירים של החברות הם מחירים סבירים לגמרי ביחס למה שאתם מקבלים, במקרה ותרצו לרכוש את הציוד בעצמכם המחירים יהיו תלויים באיכות הציוד שתרכשו וכמובן בכמות הציוד בסך הכל אם תרכשו לעצמכם את הציוד תוכלו להגיע לסכומי כסף לא מבוטלים.

לסיכום:

אם אתם עדיין לא מכירים את משחק הלייזר טאג הביתי, זה הזמן לעשות את ההיכרות הראשונה. לייזר טאג ביתי הוא משחק לוחמה חברתי שהמשתתפים בו נלחמים אחד בשני, או שהם מתחלקים לקבוצות אשר נלחמות בניהן.

כדי לארגן את המשחק בבית לא צריך יותר מדי ולכן זה גם הופך את המשחק מאוד אטרקטיבי עבור המשתתפים וכמובן גם עבור המארגנים שבמינימום הכנות יוצרים אירוע כל כך מוצלח שמי שהיה בו לא ישכח אותו זמן או שבעצם כבר מתחיל לארגן אירוע כזה ליום הולדת הבאה שלו 🙂