לייזר טאג – טיפים והמלצות

ישנם רעיונות יצירתיים רבים שהופכים את התרגיל לעדיפות, ואחד מהם הוא יום הלייזר. שוחח איתנו על כמה טיפים והמלצות כיצד לזכות בסבב תגי לייזר כמו גם על כמה מהמשחקים הפופולריים ביותר. בין אם אתה משחק לבד או עם קבוצה, כל הטיפים והטריקים במאמר זה ילמדו אותך כיצד לשחק ב Lasertag כמו מקצוען. בין אם אתה מתחיל חדש או מקצוען ותיק, נסה את הטריקים האלה כדי לקחת את המשחק קדימה כמבוגר בפעם הבאה שתקבל טיפול בלייזר.

בסך הכל

ישנם מספר דברים שיכולים לעזור לך להיות שחקן טוב יותר, אבל יש בזה הרבה יותר. אבל יש בזה הרבה יותר מאשר רק לעקוב אחרי אלה שאתה עוקב אחריהם, מכיוון שכל אחד מהם יכול לעזור לך להיות יעיל יותר במשחק לייזר טאג ותחרותי יותר.

עכשיו, כשיש לנו את כל הטיפים למומחים, הגיע הזמן לנסות את משחק הלייזר טאג במרכז בידור באורגון. לפני שתמשיך בדרך הרגילה לזכות בלייזר טאג, בואו נעבור לעניינים וננסה כמה מהבגדים הטובים ביותר.

זה משחק נהדר לשחק עם ילדיכם, ואפילו תוכלו להגדיר תג לייזר בבית כדי לשחק בבית. אתה יכול לשחק את המשחק במרכז בידור או לבקר במתקן לייזר כמו LaserQuest או Laser Quest. והם מספקים ציוד להשכרה כדי שתוכלו לשחק במערכת שלהם בחינם.

התכונות הבאות יעזרו לך להפיק את המיטב מתג לייזר שהוגדר בתקציב. קרא את העצות והעצות שלנו לבחירת סט וודא שאתה מקבל את הכסף הגדול ביותר.

תג לייזר יכול להיות פעילות מאומצת מאוד

אך הוא יבטיח שתוכלו להמשיך לשחק במשחק הטוב ביותר שלכם. זוהי דרך נהדרת להתאמן, כך שאינך מתוסכל או מתוסכל כשאתה הולך למתקן לייזר ולא יכול לשחק ברמה גבוהה, כלומר פחות זמן וכסף מבוזבז באתר תג הלייזר. אנו מבינים שכמה ילדים קטנים משתמשים באקדח הלייזר, אך הוא יכול להישרף לאחר זמן מה.

הפוך אותו לקטן

הישאר נמוך, השתמש בגובה שלך לטובתך, המשך לירות, למד את הזירה והמשיך לנוע. אתה יכול לנסות להקדיש קצת זמן להסתובב במקום שבו אתה משחק לייזר תג כדי שתוכל להתמצא ולקבל אחיזה בו. בחרו מקום PINSTACK לפעילות מהנה כדי שכולנו נהנה ממשחקי לייזר מהנים ומוצלחים. אם יש לך שאלות כיצד לשחק פיינטבול, איירסופט או לייזר אם תדבר איתנו על זה טוב יותר, תקבל מידע שיעלה את הצוות שלך על הפודיום.

הכניסו לזירה Lasertag Arena ותנו לאקדחי הלייזר שלכם לבעור באחד ממשחקי Lasertag הפופולריים ביותר בעולם. ערכות תג לייזר עומדות בדינמיקה המתמשכת של סביבות תגיות לייזר בכך שהן מספקות ללקוחותינו חווית לייזר ממדרגה ראשונה.

תגית לייזר אקסטרים מושלמת למי שרוצה לשחק את המשחק עם הציוד המודרני ביותר. אם אתם מחפשים משחק פעיל שמערב את כל המשפחה או קבוצת חברים, כדאי לבדוק את LaserTag.

אתה יכול לשחק ב- Lasertag בכל מקום שיש לך הרבה מקום לרוץ

כך שאתה לא צפוף מדי. אתה יכול לשחק כקבוצה עם שחקן אחר או לבד, או שאתה יכול לעבור לאנשים אחרים כדי ליצור קבוצה גדולה יותר. זה מגיע עם שני רובים בלבד, אך תזדקק לאקדח סימון לייזר תואם ותוכל לקנות פיצוצים נוספים. לא משנה באיזה מותג תבחרו, אקדחי לייזר נועדו להיות קלים וקלים להחזקה. לכן, עליך לבחור אקדח לייזר עם מגן כדי להבטיח מיקוד מדויק. כשאתה מנגן לייזר טאג, אתה לא צריך לשחק עם אקדחים המסומנים בלייזר שלא ניתנים לכיול או לכוונון מכיוון שהדבר עלול לגרום לבעיות במהלך המשחק.

ערכות תג לייזר מסוימות מצוידות בכמה אקדחי לייזר המשתמשים באיתות אינפרא אדום

כדי לעקוב אחר מקום קרינת הלייזר. בדרך כלל, לייזרים ביתיים משתמשים באור אינפרא אדום בלתי נראה כדי לסמן חיישנים ולעקוב אחר היום שלך. כל מה שאתה צריך לשחק זה חיישן אינפרא אדום כדי לקרוא את קרני הלייזר שלך ואקדח לייזר עם חיישני אינפרא אדום.

בגדים מסוימים טובים יותר מאחרים, אך אינך רוצה להביע את נוכחותך בצבעים נופשים. תג לייזר למבוגרים אינו עוסק בציד, ולכן אינך צריך לקנות אישור מיוחד כדי לשחק בתג לייזר באורגון או בכל מדינה אחרת.

יש הרבה ערכות תג לייזר בשוק, אבל יש לי סט מועדף, ה- Laser Tag Blaster Vests מבית JC Penney. אפודי פיצוץ אלה מצוידים בצלילים סוחפים, זורחים, רוטטים ומאירים כדי ליצור אשליה להיות בארקדת לייזר אמיתית.

רגע! זה עוד לא הכל

אולי זה גם יעניין אותך 👇