מתחמי לייזר טאג בישראל

לייזר טאג הינו משחק המדמה לוחמה, המשתתפים במשחק מצוידים בנשק אשר מרגיש ממש אמיתי אך כמובן שהוא יורה לייזר, המשתתפים במשחק נושאים עימם חיישן מיוחד אשר קולט את יריית הלייזר ומסמן פגיעה.

כיום ניתן למצוא מתחם לייזר טאג כמעט בכל עיר במדינה המשחק צבר תאוצה אדירה בשנים האחרונות, הציוד עצמו שופר ושודרג וגם מתחם הלייזר טאג המשיך להתפתח לאורך השנים.

כאמור ישנם המון מתחמים של לייזר טאג בישראל לדוגמא לייזר טאג תל אביב המציע את הציוד הכי מתקדם שיש, המקום מאפשר השתתפות של עד 25 אנשים שזהו יתרון מעולה אם אתם רוצים לשחק קבוצה גדולה של אנשים, מתחם לייזר טאג תל אביב משתרע על שטח של 370 מטר שזהו שטח סביר עבור המשחק. 

גם באזור השרון ישנו מתחם לייזר טאג גלילות המשתרע על שטח של 500 מטר מתחם לייזר טאג גלילות מכיל 2 קומות משחק ומאפשר לקבוצה גדולה של עד 38 משתתפים אשר יכולים לשחק יחדיו, במקום עצמו ישנו חדר המתנה נעים במיוחד למשתתפים ולאורחים.

אם נתחיל טיפה להצפין אנו יכולים להמליץ על מתחם לייזר טאג נתניה המציע מתחם מעט יותר גדול מזה אשר נמצא בתל אביב והוא משתרע על שטח של 500 מ, מתחם לייזר טאג נתניה תוכלו ליהנות משתי קומות משחק ואפילו ישנם 2 חדרים פרטיים אם ברצונכם לעשות אירוע נפרד. ההמלצה הבאה שלנו היא מתחם לייזר טאג חיפה המציע שטח משחק של 350 מ, אחד הדברים אשר מייחדים את מתחם לייזר טאג חיפה הוא ללא ספק העיצוב המרהיב, האפקטים המיוחדים והמכשולים המדליקים אשר מוסיפים לאיכות המשחק.

לייזר טאג ישראל כל המידע במקום אחד

אם אתם מעוניינים במשחק חברתי מדליק אין ספק לייזר טאג הוא כזה, כיום ניתן למצוא המון מתחמי לייזר טאג בישראל, כמובן שישנם מתחמים טובים יותר וכאלה שטובים פחות, הדרך הטובה ביותר כיום את המתחמים הטובים והמומלצים היא פשוט לרשום בגוגל לייזר טאג ישראל ולהיכנס לאתר שממש נקרא כמו שנכתב כאן, אתר האינטרנט לייזר טאג ישראל הוא פורטל המכיל בתוכו את מתחמי החייזר טאג המומלצים ביותר, באתר לייזר טאג ישראל תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש לגביי המשחק. 

קשה לומר איזה מתחם לייזר טאג הוא הטוב בישראל ישנם כמה מתחמים אשר ללא ספק מתחרים על המקומות הראשונים, כמו לדוגמא לייזר טאג תל אביב אחד המתחמים מהוותיקים בארץ, לייזר טאג גלילות גם נחשב למוביל, כמו כן לייזר טאג נתניה, לייזר טאג חיפה. לכל אחד מהמתחמים יש את היתרונות שלו כמו לדוגמא העיצוב של מתחם חיפה, או לייזר טאג נתניה המאפשר לעשות אירועים פרטיים, ברור שישנו גם הצד של החסרונות, למשל אם אתם מחפשים מתחם ענק אז חיפה הוא ללא ספק מקום מומלץ אך הוא ענק בגודלו כך למשחק של הרבה משתתפים יהיה מומלץ להגיע למתחם לייזר טאג גלילות אשר משתרע על שטח משחק גדול יותר. כאמור שווה ומומלץ להיכנס לפורטל לייזר טאג ישראל ולקבל את כל המידע על המשחק ופשוט לבחור את המקום המתאים ביותר על פי התנאים שלכם.

מתחמי לייזר טאג בישראל האם זה משחק יקר?

קשה יהיה לקבוע מחיר מדויק של משחק לייזר טאג ישנם מספר גורמים העלולים להשפיע על המחירים. אך בכל מקרה ניתן לומר משחק לייזר טאג הוא לא יקר עם נעשה ממוצע של המחירים נראה שמשחק אחד יעלה בין 60 שקלים ועד 100 שקלים, בכל מקרה לכל מתחם לייזר טאג בדרך כלל יהיו מבצעים שווים ששוה לעקוב אחריהם (ניתן למצוא מידע מקיף על כל מתחם באתר לייזר טאג ישראל). אין ספק שהמשחק עצמו הוא בילוי כיפי ביותר והוא מספק הנאה אדירה לכל המשתתפים. ניתן לשלב את המשחק לקבוצות כמו למשל יום כיף של חברת היי טק או כל חברה המעוניינת ניתן לאסוף את החבר'ה ולבלות יחד בהנאה גדולה, וכמובן יום כיף למשפחה שיוצאת יחדיו לבילוי מטריף. משחק לייזר טאג מכיל יתרונות רבים עצם העובדה שהמשחק הוא סופר חברתי הוא יוצר גיבוש מעולה בין אם זה לעובדי החברה או למשפחה שהגיעה ליהנות 

שווה לבדוק על מתחמי לייזר טאג באזור מגורכם, כיום ניתן למצוא כמעט בכל מקום בישראל מתחמי לייזר טאג לאסוף את הקרובים אליכם ולצאת לבילוי בלתי נשכח. 

לסיכום:

ניתן לומר שללא ספק משחק לייזר טאג הפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד, כיום ישנם המון מתחמי לייזר טאג הפזורים לאורכה ורוחבה של ישראל. המשחק עצמו הוא כיף בלתי נשכח והוא יוצר למשתתפים חווית נעימות ומצחיקות. חשוב לציין שזהו משחק בטוח ביותר אשר מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת אשר יוצרת עבור המשתתפים את האפקט שהם נמצאים באזור לוחמה אמיתי. המשחק מתאים כמעט לכל הגילאים אם זה ילדים קטנים נוער ואפילו מבוגרים נהנים לשחק במשחק המדליק לייזר טאג.

רגע! זה עוד לא הכל

אולי זה גם יעניין אותך 👇