לייזר טאג – מה זה ואיך משחקים?

לייזר טאג – הסבר מה זה לייזר טאג, איך משחקים עם רובי לייזר. איך עושים פעילות שהיא משחק קרבות לייזר עם רובים..כל הטיפים וההמלצות כאן!

אם מעולם לא שיחקת או שמעת את המשחק Laser Tag בסינגפור, אתה מתגעגע להזדמנות נהדרת לשחק בו בפעם הראשונה. ישנם רעיונות יצירתיים רבים שהופכים את התרגיל לעדיפות, ואחד מהם הוא תגי לייזר. בין אם אתה נרקומן בלייזר או סתם רוצה ללמוד עוד על המשחק לפני שאתה משחק, יש לנו כמה עובדות מעניינות שאתה כנראה לא יודע.

עכשיו

כשיש לכם את הטיפים המומחים האלה, הגיע הזמן לנסות את משחק הלייזר טאג במרכז הבידור באורגון. אם אתה רוצה לשחק את המשחק הזה בבית, Sparkles Kennesaw הוא המקום ללכת לחוויה שאין כמוה. צעצועי Lasertags מציעים מספר דרכי משחק שונות כך שילדיכם לא ישעממו. אתה יכול אפילו להגדיר את תג הלייזר שלך למשחק בבית וזה היה משחק נהדר בשבילי לשחק עם ילדי.

לזירת Lasertag Arena של לנגר יש שתי רמות, אחת כאן ב- PINSTACK, והרמה השנייה יכולה להציע יתרון משמעותי בקליעה. הזירה של לנגר לסרטאג מתנהגת בשתי רמות שונות ואם אתה צריך ללכת לשם, אתה יכול להרים ולקבל את היריב שלך.

בנוסף

יתרון חשוב של לייזר טאג הוא שיותר נשים מוכנות לשחק בו, מכיוון שהמשחק מבטל לחלוטין את הכאב הכרוך במשחק פיינטבול. תג לייזר יכול להיות פעילות מאומצת מאוד, אך הוא יבטיח שתוכלו להמשיך לשחק במשחק הטוב ביותר שלכם. כשאתה הולך למתקן לייזר טאג, זו יכולה להיות דרך נהדרת להתאמן כדי שלא תתסכל כשאתה נהנה אבל לא יכול לשחק ברמה גבוהה יותר, כלומר פחות זמן וכסף מבוזבז באתר לייזר תג. . זה נותן לשחקנים דיוק קרינה מדויק של עד 200 מטר, כך שהם באמת יכולים להרגיש שהם תג לייזר.

עכשיו, כשאתה בזירת Lasertag Arena, זכור את 5 הטיפים האלה, ותקדם ליגה אחת לפני החברים שלך.

אם אתה רוצה לשפר את משחק התגים בלייזר שלך ולהתחרות עם הטובים ביותר

אתה יכול ללמוד את הטיפים המגניבים האלה לתגי לייזר. בסך הכל, יש הרבה טיפים אלה שיכולים לעזור לך להיות שחקן טוב יותר, בין אם אתה מתחיל בלייזר תג או מקצוען ותיק. בין אם אתם רוצים לפתוח ליגה משלכם או קבוצת חברים בזירת Lasertag המקומית שלכם, התקשרו אלינו. נסה את הטריקים האלה כדי להיות שחקנים טובים יותר ולנצח את המשחק בפעם הבאה שאתה משחק בלייזר – סמן אותו כמבוגר.

אתה יכול לנסות להקדיש זמן לטייל, להתמצא ולנסות את המקום בו אתה משחק את יום הלייזר.

אם ברצונך לאתגר את חבריך לסבב תג לייזר

פנה למרכז הבידור המשפחתי המקומי שלך. בבית ספר או ביריד סחר, לייזר טאג לייב הוא אלטרנטיבה מצוינת לפעילויות אחרות שאתה מתכנן. הפוך לחלק מאירוע יום לייזר מתוכנן בבית ספר מקומי, יריד או אירוע ציבורי אחר, כמו קרנבל.

המסיבה האולטימטיבית

היא הדרך היחידה לארח משחק לייזר פרטי, אך הזמנות הן חובה. השכרת נכסים היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר למסיבת תג לייזר והזמנה היא חובה. המסיבות האולטימטיביות הן הדרך היחידה בה אנו יכולים לקיים משחק לייזר פרטי – אך הזמנה היא חובה!

כשאתה מקבל מסיבת לייזר

יש הרבה משחקים יצירתיים שאתה יכול לעשות איתה. מסיבות לייזר תגים אינן דורשות מכשירי קרן לייזר, אך מציאת אקדח לייזר טוב דורשת תחקיר. כל מי שנמצא בזירת התגי לייזר המקצועית צריך להתרחק מהתקני קרן לייזר נחותים. זה אחד החלקים החשובים ביותר במסיבת תג לייזר וזה שצוות צריך כדי להשיג את התוצאות.

אנשים רבים חושבים שתווית לייזר

היא משחק של עיניים, אבל כדאי לוודא שאתה מקבל את האוזניים על הקרקע. לכו עם קרן לייזר טובה שמובטחת שתקדים את שאר השחקנים שלכם. הצטרפו אלינו בשבוע הבא כשאנו דנים בחלקים החשובים ביותר בזכייה בסבב תגי לייזר ובלייזרים הטובים ביותר עבור הצוות שלכם.

צוותי תגי לייזר מורכבים לעיתים קרובות מחברים

קולגות ומבקרים, דבר שמאפשר לילדים להיות חברתיים ולקיים אינטראקציה עם אנשים חדשים. מבוגרים בלייזר תג אינם צדים, אז אל תרצו להודיע על נוכחותכם בצבעים עזים. מקומות רבים בתגי לייזר מציעים משחקים מיוחדים בהם צוות אחד או אדם מנסה להדגיש שוב ושוב את חברי הצוות השני. בדרך כלל המפעיל ישחק משחק עם סימני לייזר, וסופר את הזמן שאתה נותן לשחקנים אחרים עם התג, והתסריט לרוב דומה לקרב בעולם האמיתי.

רגע! זה עוד לא הכל

אולי זה גם יעניין אותך 👇